1ºAv Des 2ºBach

DESEÑO

Operacións Booleanas

Toad realizado únicamente coa ferramenta de cículos e os axustes do relleno e borde


Tipograma

Debuxo figurativo realizado coas letras do nome da propia imaxe representada


Caligrama de Dintorno

Debuxo dun sol coa letra da canción "rayos de sol" de José de Rico


Caligrama de Contorno

Debuxo dun caracol coa letra da canción infantil "caracol col col" 


Tipografía Expresiva

Reloj
Durmir
Bolígrafo
Perspectiva
Paralelo


Safari Tipográfico

Helvética no nome dunha tenda en Rianxo. É un bo uso da helvética debido a que é simple e fácil de leer á vez que serio, apropiado para o tipo de tenda que é.

Helvética na marca dun coche. É un bo uso da helvética debido a que é característico desta marca de coche facendoo distintivo de outras marcas.

Helvética nunha señal onde deixar os cans antes de entrar na tenda. É un bo uso da helvética xa que xunto co diseño simple da figura do can máis a frecha  destacan as letras sendo claras e máis fáciles de ler.

Helvética no nome dunha marca de coches. É un bo uso da helvética xa que sirve para representar simplemente o nome da marca de coche, a diferencia de Jeep, esta marca non usa tan visible e notoriamente a tipografía xa que o logo adoita empregarse máis, non sendo a helvética o máis relevante.

Helvética nunha señal de tráfico. É un bo uso da helvética xa que aos conductores lles é rápida e fácil de ler e na carretera é útil a rapidez e os reflexos, esta tipografía axuda a elo.

Helvética nunha tenda de Rianxo. É un bo uso da helvética xa que é sinxelo e serio para unha inmobiliaria, coma neste caso, polo que seu emprego é correcto.

Helvética na marca dun Nesquick. É un mal uso da helvética xa que debido ao diseño do logo coas rayas por enriba resta protagonismo á tipografía usada complicando así a sinxeleza da da letra mesma.

Helvética nunha marca de chocolates. É un mal uso da helvética debido ao emprego das cores do logo en si. Ao levar dúas cores na mesma palabra da a sensación de que sexan duas palabras distintas leéndose K-INDER en vez de KINDER, dificultando a lectura.

Helvética na parede dunha tenda de lavado de roupa. É un mal uso da helvética debido ao seu emprego das cores, aparentando que na mesma palabra hay unha separación da mesma complicando a lectura.

Helvética na marca dun cepillo de dentes. É un mal uso da helvética xa que debido ao diseño do logo, a separación entre a palabra ORAL e B  non está ben clara e menos co rabiño ou especie de guión que emprega.


Portada de Revista

A foto utilizada é realizada por min mesma


Cartel tipográfico

Empregando a meirande parte das tipografías de Inkscape


Logotipo olimpiadas






Logotipo Zumos







Este logotipo comeza ca idea de realizar os zumos con froitas que tivesen relación con Andalucía, con todo o andaluz, para iso empreguei como diseño un abanico que ademáis, os abanicos serven para non ter calor e estar frescos, tamén importante para o zumo. O abanico dos bailes e danzas andaluzas, eses que adoitan ser tan grandes, chámanse "pericóns" así coma o título que empreguei para a marca. Os sabores dos zumos escollidos tamén foron pensados con relación a esta idea do abanuico pericón porque os sabores escollidos son a granada, a chirimoya e o plátano: a granada, escollina debido a que unha provincia e unha cidade andaluza se chama así; o plátano, escollino porque é a fruta máis consumida polos nenos (67%) de toda Andalucía; e a chirimoya, escollina porque a súa orixe está na orilla do Mediterráneo ao sur de Granada e Málaga.
Pd: nos bosquexos nos que está a mesma tipografía en verdade foi variando a outras pero parecíame demasiado denso publicar todalas probas.

Comentarios

Entradas populares de este blog

2ºAv Des 2ºBach