DESEÑO
Operacións Booleanas
 |
| Toad realizado únicamente coa ferramenta de cículos e os axustes do relleno e borde |
Tipograma
 |
| Debuxo figurativo realizado coas letras do nome da propia imaxe representada |
Caligrama de Dintorno
 |
| Debuxo dun sol coa letra da canción "rayos de sol" de José de Rico |
Caligrama de Contorno
 |
| Debuxo dun caracol coa letra da canción infantil "caracol col col" |
Tipografía Expresiva
 |
| Reloj |
 |
| Durmir |
 |
| Bolígrafo |
 |
| Perspectiva |
 |
| Paralelo |
Safari Tipográfico
 |
| Helvética no nome dunha tenda en Rianxo. É un bo uso da helvética debido a que é simple e fácil de leer á vez que serio, apropiado para o tipo de tenda que é. |
 |
| Helvética na marca dun coche. É un bo uso da helvética debido a que é característico desta marca de coche facendoo distintivo de outras marcas. |
 |
| Helvética nunha señal onde deixar os cans antes de entrar na tenda. É un bo uso da helvética xa que xunto co diseño simple da figura do can máis a frecha destacan as letras sendo claras e máis fáciles de ler. |
 |
| Helvética no nome dunha marca de coches. É un bo uso da helvética xa que sirve para representar simplemente o nome da marca de coche, a diferencia de Jeep, esta marca non usa tan visible e notoriamente a tipografía xa que o logo adoita empregarse máis, non sendo a helvética o máis relevante. |
 |
| Helvética nunha señal de tráfico. É un bo uso da helvética xa que aos conductores lles é rápida e fácil de ler e na carretera é útil a rapidez e os reflexos, esta tipografía axuda a elo. |
 |
| Helvética nunha tenda de Rianxo. É un bo uso da helvética xa que é sinxelo e serio para unha inmobiliaria, coma neste caso, polo que seu emprego é correcto. |
 |
| Helvética na marca dun Nesquick. É un mal uso da helvética xa que debido ao diseño do logo coas rayas por enriba resta protagonismo á tipografía usada complicando así a sinxeleza da da letra mesma. |
 |
| Helvética nunha marca de chocolates. É un mal uso da helvética debido ao emprego das cores do logo en si. Ao levar dúas cores na mesma palabra da a sensación de que sexan duas palabras distintas leéndose K-INDER en vez de KINDER, dificultando a lectura. |
 |
| Helvética na parede dunha tenda de lavado de roupa. É un mal uso da helvética debido ao seu emprego das cores, aparentando que na mesma palabra hay unha separación da mesma complicando a lectura. |
 |
| Helvética na marca dun cepillo de dentes. É un mal uso da helvética xa que debido ao diseño do logo, a separación entre a palabra ORAL e B non está ben clara e menos co rabiño ou especie de guión que emprega. |
Portada de Revista
 |
| A foto utilizada é realizada por min mesma |
Cartel tipográfico
 |
| Empregando a meirande parte das tipografías de Inkscape |
Logotipo olimpiadas
Logotipo Zumos
Este logotipo comeza ca idea de realizar os zumos con froitas que tivesen relación con Andalucía, con todo o andaluz, para iso empreguei como diseño un abanico que ademáis, os abanicos serven para non ter calor e estar frescos, tamén importante para o zumo. O abanico dos bailes e danzas andaluzas, eses que adoitan ser tan grandes, chámanse "pericóns" así coma o título que empreguei para a marca. Os sabores dos zumos escollidos tamén foron pensados con relación a esta idea do abanuico pericón porque os sabores escollidos son a granada, a chirimoya e o plátano: a granada, escollina debido a que unha provincia e unha cidade andaluza se chama así; o plátano, escollino porque é a fruta máis consumida polos nenos (67%) de toda Andalucía; e a chirimoya, escollina porque a súa orixe está na orilla do Mediterráneo ao sur de Granada e Málaga.
Pd: nos bosquexos nos que está a mesma tipografía en verdade foi variando a outras pero parecíame demasiado denso publicar todalas probas.
Comentarios
Publicar un comentario